Προετοιμάζοντας την λίστα με τον μωρουδιακό εξοπλισμό (πριν την "άφιξη")!

Η φίλη μου η Ελένη γεννάει στο τέλος του καλοκαιριού και έχει αγχωθεί με τα ψώνια. Στο τηλέφωνο το ένα θέμα πιάναμε το άλλο αφήναμε, οπότε της έταξα να της φτιάξω μια ωραία λίστα και μετά σκέφτηκα ότι αυτή η κουβέντα μπορεί να επαναληφθεί πολλές φορές (το εύχομαι ολόψυχα) στο μέλλον και με άλλες φιλενάδες. Οπότε θα τα καταγράψω εδώ για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. 

Τα περισσότερα καταστήματα με βρεφικά είδη μας δίνουν μία λίστα με αυτά που θεωρούν απαραίτητα να αγοράσουμε και επιμένουν ότι χωρίς αυτά θα έρθει το τέλος του κόσμου. Εμείς από την άλλη είμαστε πανικοβλημένες γιατί αφού γεννήσουμε είμαστε σίγουρες ότι ο χρόνος θα σταματήσει κι ότι η πόρτα του σπιτιού θα χτιστεί και θα ξαναβγούμε σε κάνα τρίμηνο. Σε αυτήν την φοβία μας πατάνε κι εκείνοι. Ο δόλος είναι φανερός. Στην πράξη κάποια πράγματα όντως χρειάζονται, άλλα είναι τελείως περιττά κι άλλα θα ήταν όμορφα να τα έχουμε αλλά ζούμε άνετα (και οικονομικότερα) και χωρίς αυτά.

Πριν φτιάξουμε την περιβόητη λίστα αξίζει να σκεφτούμε τα εξής:

α) πόσα χρήματα σκοπεύουμε να διαθέσουμε (μας είχαν ανοίξει λογαριασμό από μικρές για σιδεράκια, σπουδές και τα ψώνια του μωρού -το βρίσκω απίθανο- ή το μωρό μας προέκυψε παράλληλα με πολλά τρέχοντα έξοδα π.χ. γάμος /+σπίτι λίγο πριν ή λίγο μετά την εγκυμοσύνη παράλληλα με επαγγελματικά απρόοπτα;)

β) ποια εποχή του χρόνου γεννάμε (άλλη μέριμνα θέλει το κατακαλόκαιρο κι άλλη η βαρυχειμωνιά)

γ) πόσο κοντά ή πόσο μακριά έχουμε τα μαγαζιά (στην άκρη του τετραγώνου ή 8 ώρες με το πλοίο;) - στο σημείο αυτό να τονίσω ότι οι αγορές online είναι και ευκολότερες και πιο οικονομικές, αν και καλό είναι να έχουμε πιάσει στα χέρια μας ένα προϊόν πριν το πάρουμε...αλλά το ένα δεν αποκλείει το άλλο.

δ) τα ψώνια θα τα κάνουμε στο πρώτο - δεύτερο τρίμηνο (ιδανικό από θέμα βάρους, κεφιού και δυνατότητα για έρευνα αγοράς) ή στο τελευταίο τρίμηνο (θα πάρω το πρώτο που θα βρω όσο κι αν κάνει γιατί δεν έχω κουράγιο για είκοσι ακόμα βήματα - εμένα αυτό μου έτυχε κι όταν ο καλός μου αράδιαζε πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα για το κάθε κάθισμα αυτοκινήτου εγώ έψαχνα μόνο την πολυθρόνα θηλασμού του πολυκαταστήματος για να ξεκουράσω την μέση μου και το μόνο στο οποίο ανταποκρινόταν η ακοή μου ήταν η λέξη "φύγαμε").

Αν έχετε λοιπόν την δυνατότητα δώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας να απολαύσει τις προετοιμασίες για το μωρό και αποφύγετε αν μπορείτε βέβαια, να αφήσετε τα ψώνια για τελευταία στιγμή.

Στο επόμενο post ευελπιστώ να έχω τελειώσει πια αυτή τη λίστα που όλο την διορθώνω και να την ανεβάσω για να είναι πραγματική βοήθεια! Στο εν τω μεταξύ αν σκέφτεστε κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβω και δεν μας το λένε συνήθως στείλτε μου ένα mail. 


Καλή εβδομάδα!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις