Παιδικό Πάρτυ!!! (και πώς το οργανώνουμε)

Έφτασε η ώρα να γιορτάσουμε τα γενέθλια του μωρού; 


Αχ πριν ένα ή μερικά χρόνια σαν τέτοια μέρα ανταμώσαμε μούρη με μούρη πρώτη φορά με το παιδάκι μας! Σαν χθες, άντε προχθές, μας φαίνεται και τώρα είμαστε έτοιμες να γιορτάσουμε την επέτειο του ερχομού της νέας ζωής με φίλους και συγγενείς! Πόσους φίλους και συγγενείς; Σπίτι ή αλλού; Ποιος θα καθαρίσει; Τι θα μαγειρέψουμε; Ας δούμε πώς θα μπορούσαμε να οργανώσουμε λίγο τα πράγματα για να μην πελαγώνουμε!


Πριν απ' όλα ν' αναφέρω δύο βασικές συμβουλές που μου δώσανε (εκ των υστέρων). Είμαι σίγουρη ότι όλοι θα έχετε τύχει σε παιδικά πάρτυ όπου τα παιδάκια ήταν άπειρα, τρέχαν και ουρλιάζαν προς όλες τις κατευθύνσεις και κάποια (ίσως κι αυτό που γιόρταζε) κλαίγαν σε μία γωνιά ή τραβολογούσαν το φουστάνι της μαμάς τους, που πρώτη φορά αντίκριζε αυτήν την αντικοινωνική συμπεριφορά. 

Οι δύο συμβουλές λοιπόν είναι α) τα παιδικά πάρτυ δεν είναι ολοήμερη εκδρομή, 2 με 3 ώρες είναι το μάξιμουμ της υπομονής των παιδιών και β) ο αριθμός των καλεσμένων παιδιών πρέπει να είναι όσο η ηλικία του παιδιού +1 για να έχει νόημα και να ευχαριστηθούν τα παιδιά, δηλαδή αν είναι πέντε χρονών, έξι παιδιά είναι αρκετά. (αυτό ισχύει για τις μικρές ηλικίες αν και φαντάζομαι ότι κάποια εφαρμογή μπορεί να έχει κι αργότερα, ότ/αν γίνουμε π.χ. 85 να καλέσουμε 86 φίλους!!!)


Τώρα στην πράξη δεν ξέρω πώς μπορεί να εφαρμοστεί αυτό, όταν ήμουν παιδί θυμάμαι ότι καλούσαμε όλα τα φιλαράκια της γειτονιάς, της τάξης και τα ξαδέλφια κι από τα δύο σόγια και γινόταν χαμός. Αν δεν καλούσαμε όμως κάποιο παιδάκι είχαμε γκρίνιες και στενοχώριες μεταξύ παιδιών και ενηλίκων εξίσου. 


Αφήνω αυτές τις συμβουλές κατά μέρος και πάω στα πιο πρακτικά (και πιο εύκολα)


Παίρνουμε χαρτί και μολύβι και σημειώνουμε:

  • Ποιους θα καλέσουμε; 
  • Πού θα τους καλέσουμε; (σπίτι μέσα ή στον κήπο, μήπως σε παιδότοπο ή στην παιδική χαρά, άλσος, βουνό;)
  • Τι ώρα; (καλύτερα είναι τα πρωινά, τα παιδιά το βράδυ βγάζουν τον "άλλο τους εαυτό" και δικαιολογημένα αν σκεφτείς την κούραση όλης της μέρας)
  • Τι θα φάνε οι μεγάλοι; (καμία φορά αυτό λειτουργεί αποθαρρυντικά για όλη την διοργάνωση του πάρτυ, οπότε σκεφτείτε το καλά, αφήστε κατά μέρος τις επιθυμίες εντυπωσιασμού, παραγγείλτε κάτι απ' έξω και δώστε βάση στα παιδιά, το πάρτι δεν γίνεται για την θεία Μαριγούλα)
  • Τι θα φάνε τα παιδιά; (συνεννοηθείτε με τις μαμάδες των οποίων τα μωρά μόλις άρχισαν τα αλεσμένα, θα φέρουν μαζί τους, θα έχετε εσείς;), για τα μεγαλύτερα απλές γεύσεις (τσίλλι, κάρρυ, παστουρμά καλύτερα αργότερα όταν π.χ. γιορτάζετε την ορκωμοσία του φαντάρου), προς το παρόν οικείες γεύσεις χαριτωμένα παρουσιασμένες, μπουκίτσες, κλπ. 
  • Τούρτα αγοραστή ή φτιαχτή κι από ποιον; (δεν χρειάζεται να τα κάνετε όλα μόνη σας)
  • Θέμα για το πάρτυ θα έχουμε;
  • Μουσική; (προτείνω you tube playlist με παιδικά ή έστω χαρούμενα όχι συνέχεια έντονα κι όχι στη διαπασών)
  • Διακόσμηση;
  • Θα φέρουμε κάποιον ανιματέρ/κλόουν ή θα ντυθεί ο μπαμπάς χε χε;
  • Θα οργανώσουμε παιχνίδια, κουκλοθέατρο, χειροτεχνίες ή κάτι σχετικό για τα παιδιά (αν είναι σε κατάλληλη ηλικία);
  • Θα στείλουμε Προσκλήσεις; Μηνύματα; Mails? Θα πάρουμε τηλέφωνο;  ή όλα μαζί; - (καλύτερα όχι ταυτόχρονα)
  • Θα έχουμε δωράκια για τα παιδιά;



Αυτά είναι τα βασικά, άλλα που πρέπει να σκεφτούμε είναι:

  • πόσο καιρό πριν πρέπει να ειδοποιήσουμε τους καλεσμένους μας, 
  • ποιοι επιβεβαίωσαν ότι θα έρθουν ώστε να έχουμε ένα νούμερο για τους μεγάλους κι ένα για τα παιδιά για να κάνουμε τις προμήθειες μας,
  • Ποιος θα αναλάβει τις φωτογραφίες (να θυμηθούμε να αδειάσουμε και να φορτίσουμε την φωτογραφική)
  • τι δουλειές πρέπει να γίνουν για το πάρτυ, όπως π.χ. τα ψώνια, τα μαγειρέματα, η καθαριότητα σπιτιού πριν/μετά
  • τι θα αναλάβει ο μπαμπάς εκείνη την μέρα (εκτός από το να απασχολεί τους άλλους μπαμπάδες με αθλητικά νέα, ίσως τον χρειαστούμε για την μουσική, το σερβίρισμα, να απασχολήσει λίγο τα παιδιά, να δώσει πρώτες βοήθειες με τον πιο φιλικό τρόπο κλπ.)
  • τέλος αλλά εξίσου σημαντικό είναι αν έχουμε και μεγαλύτερες ηλικίες παιδιών π.χ. 8-9 να αποφύγουμε να μας τα παρκάρουν και να φύγουν, όπως και να χει όποιος γονιός βγαίνει από το κατώφλι σας χωρίς το παιδί του έστω και για "λίγο" κρατήστε οπωσδήποτε το κινητό του (ταυτότητα, διαβατήριο, διεύθυνση, στοιχεία άλλου γονιού, ποινικό μητρώο, οτιδήποτε βοηθήσει να τον ξαναβρείτε πριν τις έντεκα το βράδυ).

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο (στα βασικά τουλάχιστον, ερωτήσεις του τύπου τι θα βάλω εγώ και τι θα βάλει το παιδί τις έχω αφήσεις απ' έξω, γιατί είμαι σίγουρη ότι αυτά καμία μαμά δεν τα ξεχνάει!) Αν λησμονώ κάτι και το θεωρείτε βασικό πείτε μου να συμπληρώσω!


Να σας ζήσει λοιπόν και καλά να περάσετε!


Υ.Γ. Να σημειώσω ότι κανονικά κάποια δώρα θα έπρεπε να παίρνει και η μαμά ως φόρο τιμής στον γεν-άθλο του παιδιού της, γιατί τα ζόρια μοιράστηκαν στα δύο! Α! 



Σχόλια

  1. Σκέψεις και συμβουλές για ένα παιδικό πάρτυ, γραμμένες με έναν ιδιαίτερο και χαριτωμένο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο http://mamakamou.blogspot.gr/2012/08/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις